Bij Vendrig werken we altijd aan de optimalisering van onze dienstverlening, zodat klanten zo blij mogelijk zijn. Natuurlijk polsen we hoe zij ons ervaren. Dit doen we met continu klantonderzoek. Bovendien interviewt TÜV Nederland jaarlijks een aantal klanten. Gemiddeld geven deze klanten ons een 8,1! Hier zijn we natuurlijk erg blij mee! Het kan altijd beter. Want ons streven is een 9+ ervaring. Dan zijn we pas tevreden.

Bij Vendrig werken we altijd aan de optimalisering van onze dienstverlening

Klanten vertellen

Hieronder vertellen enkele klanten over hoe zij de samenwerking met Vendrig ervaren.

Stuktron Rail Equipment

Nimos

De Gerlien van Tiem

Stieva Metaal Groep

Bosman van Zaal

Sushi Ran

Ook klant worden?

We zijn heel blij met de service van Vendrig. Jan, jullie servicechauffeur denkt mee, ontzorgt en vraagt altijd of alles naar wens is. Jan is een superkerel, echt een wandelend visitekaartje waar je zuinig op moet zijn.

RobStrukton Rail Equipment, 's-Hertogenbosch

De service van Vendrig is sowieso uitstekend. Zo krijgen we tijdens feestdagen een overzicht van verschuivingen in de ophaaldagen van de kleding. We worden ruim van tevoren ingelicht, zodat wij er rekening mee kunnen houden. We blijven voorlopig bij Vendrig, want we hebben geen reden om weg te gaan.

HenkNimos, Rhenen

Voor De Gerlien van Tiem is uitstraling erg belangrijk”, aldus Frank. “Wij zijn een opgeruimd bedrijf. En dat willen we laten zien. Daarom is het belangrijk dat alle medewerkers er ook netjes bijlopen. De nieuwe kleding staat goed, waardoor ze zich ook beter voelen. Er wordt goed naar onze wensen geluisterd. Zo zijn er, op ons verzoek, tweede drukknopen op de mouwen van de werkjassen en overalls geplaatst. De mouwen zitten nog nu strakker om de armen, waardoor metaalspatten of druppels geen brandwonden veroorzaken.

FrankDe Gerlien van Tiem, Druten

Representativiteit en herkenbaarheid zijn erg belangrijk voor Stieva”, zegt Kaylee. “We willen dat al onze medewerkers representatieve werkkleding dragen in de stijl van onze organisatie. Vendrig helpt ons hierbij door het leveren van passende kleding. Deze kleding past goed bij de gewenste Stieva-uitstraling.

KayleeStieva Metaal Groep, Aalsmeer

Onze logomat is mooi en met zorg door Vendrig uitgewerkt. Het is echt een visitekaartje dat bijdraagt aan ons imago! Naast de juiste uitstraling zorgt de logomat voor een schone entree en een goede werkomgeving. Omdat de matten vuil goed opvangen, slijt de vloer minder snel. Hierdoor is er ook minder vloeronderhoud nodig wat resulteert in lagere schoonmaakkosten. Kortom, de logomat van Vendrig voorziet daarmee uitstekend in onze behoeften.

ElineBosman van Zaal, Aalsmeer

De droogloopmatten en de bijkomende service van Vendrig dragen bij aan deze hygiëne-eisen. De vuile matten worden in een door ons gewenst service-interval opgehaald, gereinigd en door de servicechauffeur van Vendrig weer op de juiste plek teruggelegd. Onze vloeren blijven goed schoon door deze aanpak. Naast de verbetering van de hygiëne dragen de matten ook bij aan de uitstraling van ons bedrijf. De vloeren zien er immers netjes uit. Het werkt prettiger en geeft een professionele uitstraling.

MarcelSushi Ran, Leimuiden
Direct vragen over dit onderwerp?

Vraag het aan één van onze experts.

Neem contact opBel 030 – 212 30 00

Leonard Reijsbergen
Accountmanager Vendrig