Skip to main content
Vendrig werkt verfrissig
030 - 212 30 00 Meer weten of offerte aanvragen?

cero-zak

De CERO-zak: je hebt er vast wel eens van gehoord maar we merken ook dat veel klanten niet weten wat ze nou aan die CERO-zak hebben en waarom het een heel gemakkelijke manier is om zaken door Vendrig te laten aanpakken.
CERO is een afkorting voor Coderen, Emblemen, Repareren en Overig. De Cero-zak is een hulpmiddel waarop de drager van werkkleding zijn of haar wensen makkelijk aangeeft waarna hij of zij de zak meegeeft aan de chauffeur van Vendrig door deze gewoon bij de vuile was te leggen, of in de vuile waskast te stoppen.

Coderen

Zoals de naam al aangeeft, is de CERO-zak ideaal voor kledingstukken die (een andere) barcode moeten krijgen (bijvoorbeeld omdat het een nieuw te reinigen kledingstuk is). Nieuwe kledingstukken hebben nog geen barcode en kunnen dus nog niet ‘gelezen’ worden door de wasserij. Om te voorkomen dat een dergelijk kledingstuk zoekraakt, wat echt heel vervelend is, is gebruik van de CERO-zak een uitkomst! Bij binnenkomst in de wasserij van de CERO-zak met daarin het nog ongebarcodeerde kledingstuk, valt deze direct op en wordt vervolgens conform de instructie op de zak verwerkt. Het kledingstuk komt in de meeste gevallen met het volgende bezoek van de servicechauffeur weer retour naar de drager.

Emblemen

Ook voor het plaatsen van één of meerdere emblemen is de CERO-zak de ideale manier om dat voor elkaar te krijgen. Op de zak geeft de drager makkelijk aan waar het embleem dient te komen, en Vendrig regelt dat. Het kledingstuk komt in de meeste gevallen met het volgende bezoek van de servicechauffeur weer retour naar de drager.

Repareren

Mocht een kledingstuk (kleinere en moeilijk zichtbare) gebreken vertonen, dan is ook daarvoor de CERO-zak een uitgelezen manier om dat bij de wasserij bekend te maken. Heel eenvoudig geef je als drager aan waar de te repareren plek op het kledingstuk zich bevindt, voordat je het kledingstuk in de CERO-zak weer gewoon met de vuile was mee geeft aan onze servicechauffeur. Afhankelijk van het soort en de complexiteit van de reparatie(s), komt het kledingstuk in de meeste gevallen met het volgende bezoek van de servicechauffeur weer retour naar de drager. Afhankelijk van de aard en het aantal reparaties kunnen wij ook beslissen om het kledingstuk te vervangen; het kledingstuk komt dan alsnog retour met een label ‘onherstelbaar’.

Overig

Alle andere zaken (die dus niet onder één van de eerste drie vallen) geef je aan onder ‘overig’. Mochten we er niet uitkomen wat precies de bedoeling is, dan nemen we even contact met je op en lossen we het alsnog op.

Hoe kom ik aan CERO-zakken?

De CERO-zakken bestel je makkelijk (en als je kleding bij ons huurt zelfs gratis!) via [email protected] of telefonisch via 030-2123000. Laat je alleen eigen kleding bij ons wassen dan betaal je een kleine bijdrage per CERO-zak.